FAQ - Ofte stillte spørsmål om Vettigo

Selv om du alltid er velkommen til å ringe til oss, er det noen som foretrekker å undersøke grundig i fred og ro. Vi har laget denne FAQ for deg. Basert på de oftest stilte spørsmålene til og om Vettigo, er denne FAQen laget for å gjøre deg smartere. Kanskje du har spørsmål som du ikke har funnet svar på andre steder på siden? Du finner svarene her i Vettigos FAQ.

Hvordan komme i gang med Vettigo?

Å komme i gang med Vettigo er faktisk en ganske enkel prosess. Hvis du er interessert i Vettigo, er det bare å ringe oss. Vi tar deretter opp dine behov i klinikken og setter sammen en dato for når vi starter implementering - og vi legger en detaljert plan fra ende til annen. Les mer om implementering av Vettigo her

Hvordan få en demo-tilgang?

Hvis du vil undersøke om Vettigo er den rette løsningen for din klinikk, så kan du prøve systemet med en gratis demotilgang. Det er ganske enkelt å registrere seg som prøvebruker og få demotilgang. Det er bare å fylle ut skjemaet med kontakt- og klinikkinformasjon. Du vil da få tilsendt et passord som gir deg tilgang i 14 dager. Prøv demoversionen her.

Hvor mange enheter kan jeg være logget på?

I prinsippet kan du logge inn på din Vettigo-bruker på så mange enheter du vil. Det er ingen begrensninger på hvor mange enheter en bruker kan logges på. Og det er helt bevisst. Slik sørger vi for å gjøre Vettigo så fleksibel som mulig - uansett om du jobber hjemmefra, er på klinikken eller ute og besøker pasienter. Se flere fordeler med Vettigo her

Hvor mange brukere kan du ha på en klinikk?

Det er ingen grense for hvor mange brukere en klinikk kan ha i Vettigo. Vettigo kan brukes av alt fra enkeltpersonpraksis til store dyresykehus med stor variasjon i personalet. Derfor er det ingen grense for antall brukere. Antall brukere har innflytelse på prisen på Vettigo.

Hvilke integrasjoner kan jeg få?

Vi utvikler kontinuerlig Vettigo og de mange funksjonene og integrasjonene. Dette gjør vi fordi vi lytter til våre kunders behov og ønsker for rammene i systemet. For å fortsette å være det foretrukne journalsystem for veterinærpraksis, utvider vi listen over mulige integrasjoner. Les mer om våre mange integreringsalternativer her.

Koster det noe å sende e-post og SMS i Vettigo?

Sending av e-post gjennom Vettigo er inkludert i prisen, og sending av SMS er en funksjon som klinikken velger eller velger bort som tillegg til Vettigo-abonnementet. Du kan lese mer om alle funksjonene du får her.

Hvordan fungerer support hos Vettigo?

Ganske bra, om vi skal si det selv. Statistikken vår viser at 97 % av alle supportanrop blir besvart innen 20 sekunder. Vi er med andre ord alltid tilgjengelig for å komme i kontakt med på support.

Vi har åpent mandag-torsdag mellom 8.30 og 16.00 og fredag mellom 8.30 og 15.30, hvor vi står klare til å hjelpe deg, veilede deg eller introdusere deg til Vettigo.